Laatste verslag Ethiopie - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Agnes Al - WaarBenJij.nu Laatste verslag Ethiopie - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Agnes Al - WaarBenJij.nu

Laatste verslag Ethiopie

Blijf op de hoogte en volg Agnes

14 November 2013 | Nederland, Wormer

De laatste dag in Ethiopië begint in Awasa waar we om acht uur vertrekken bij het hotel. We gaan eerst nog langs de vismarkt in de stad. Hier zaten veel mareboe's, een visarenden en aapjes, ze eten hier stukjes rauwe tilapia met berberre saus.
Van hier op weg naar Addis Abeba onderweg gestopt voor een fotostop onderweg en bij het Zhiwa meer waar veel pelikanen, mareboe's, hamerkopvogels en een ijsvogel zaten. Er wordt hier namelijk ook vis aan land gebracht en meteen schoongemaakt. Vijf minuten verder een koffiestop, heerlijke machiato gehad.
Weer verder tot het tijd was voor de lunch in???.
Hoe dichter we bij Addis Abeba kwamen hoe meer bewolking en tenslotte ook regen. In Addis zelf was het spitsuur dus tegen vijf uur waren we in het hotel, iedereen heeft zich snel omgekleed en afscheid van de chauffeurs genomen.
Voor het laatst met elkaar gegeten in hotel Taitu en vandaar door naar het vliegveld. De vliegreis verliep goed en op tijd, de trein daarna niet echt het begon met vertraging maar tegen twaalven toch in Zaandam, waar ik werd opgehaald door mijn vader. Koffie met een broodje kaas (mmmm) gegeten bij mijn ouders en nu thuis dit laatste stukje aan het schrijven.

Het was een hele mooie reis met een hele leuke groep mensen en een hele goede reisbegeleider. Ik heb genoten en ben weer een geweldige ervaring rijker, Ethiopië was heel anders dan ik me eerst had voorgesteld, indrukwekkender en ook groener.

Tot de volgende reis.

• 14 November 2013 - 15:45

Joke:

Lekker weer veilig thuis agnes ,en weer super fris en fruitig.dikke trui aan pffff

• 14 November 2013 - 17:10

Roely:

He Agnes,

Fijn dat je het lekker hebt gehad en dat je weer veilig in het regenachtige nederland bent.
    Tot maandag!

• 15 November 2013 - 00:46

Christine:

Wat was het een mooie en fijne reis toch?

ps kan je niet vinden op face hoor! ;)