van wormer via sanur naar maumere op flores - Reisverslag uit Maumere, Indonesië van Agnes Al - WaarBenJij.nu van wormer via sanur naar maumere op flores - Reisverslag uit Maumere, Indonesië van Agnes Al - WaarBenJij.nu

van wormer via sanur naar maumere op flores

Door: agnesal

Blijf op de hoogte en volg Agnes

09 Oktober 2011 | Indonesië, Maumere

hoi allemaal,
Hier een verslag vanuit een warm en zonnig maumere. Ik zit te wachten op mijn lunch met uitzicht op de zee.
Om te beginnen bij het begin. De reis van nederland naar Bali ging goed en in het vliegtuig al wat mensen van de groep ontmoet.
Op Bali, een hotel niet ver van het strand en even heen geweest. 'S avonds Joke en Jan ontmoet, ik hoorde opeens, hoi Agnes en daar stonden ze. We hebben heerlijk gegeten en gekletst, wel raar hoor om aan de andere kant van de wereld opeens met Joke aan een tafeltje op het strand te zitten.
De volgende dag met Batavia Air naar Flores gevlogen, ging allemaal goed.
Het hotel staat pal aan het strand en heeft huisjes in een tuin, heb een huisje voor mezelf.
Gisteren en vandaag heerlijk op het strand gelegen en gezwommen. Vanmiddag gaan we naar Watulapi, om te zien hoe ikat sarongs worden gewoven.
Tot zover de eerste dagen hier in Indonesie, zo gauw ik ergens weer intenet volgt het volgende verslag.

• 09 Oktober 2011 - 09:06

Cindie:

Leuk om wat van je te lezen! Veel plezier nog.
    Groetjes uit Krommenie

• 09 Oktober 2011 - 09:31

Romi:

Fijn dat je goed bent aangekomen. En ondanks het regenseizoen toch de vakantie met zon beginnen. Dat belooft wat.

• 09 Oktober 2011 - 10:02

Hanny B.:

Hee Aggy, wat leuk dat je gezellig met J en J hebt gegeten! Fijn dat je een goeie reis hebt gehad. Een hele mooie vakantie toegewenst. Groetjes Hanny B.

• 09 Oktober 2011 - 10:42

Guda:

Hoi Agnes,

Goed te horen dat je goed aangekomen bent. Je profiel foto is hartstikke leuk! Heel veel plezier, de eerste zonnestralen heb je dus al te pakken. Enkele meder-reizigers al ontmoet, je vertelde het al thuis. Ik kijk naar je verhalen uit!
    Groetjes Guda

• 09 Oktober 2011 - 11:06

Elma:

Hoi Aggie,
    Dit is toch wel veel leuker dan korte sms-berichtjes.Ik ben reuze benieuwd naar foto's want wat je beschrijft is erg exotisch en ik denk dat alle Nederlanders nu best even willen ruilen. Het is hier nl. koud en nat. Echt herfst. Ik heb inmiddels ook mijn koffer ingepakt en je vader is ook reisklaar. Kom maar op met het zonnetje want in Spanje is het ook lekker warm, een graad of 22/25. Leuk dat je zo aan de andere kant vd wereld bekenden tegenkomt! Veel plezier en zon. Ik zal je vrijdag alles vertellen over Barcelona.
    Dikke kus,
    Elma

• 09 Oktober 2011 - 11:25

Willemijn:

Hoi Agnes

Klinkt allemaal relaxt en (natuurlijk) tropisch. Lekker genieten van de zon en de warmte, hoop dat dat ondanks de regentijd zo blijft.
    Tot het volgende bericht.

Willemijn.

• 10 Oktober 2011 - 05:21

Marja:

leuk joh om te lezen!! heel veel plezier en ik kijk uit naar je vlgde verslag groetjes marja

• 10 Oktober 2011 - 07:15

Pia En Jan Mentz:

leuk zo'n verslag. Kom je de volgende keer hier met je nieuwe sarong? Die jurk op de foto kan ook wel :)
    Veel plezier en groetjes van Pia en Jan

• 10 Oktober 2011 - 08:33

Annemieke:

Hoi Agnes

Net je verslag gelezen klinkt allemaal erg prettig in de oren. Fijn dat je goed bent aan gekomen.Nou geniet van je huisje en je uitzicht.Toedeloe Annemieke

• 10 Oktober 2011 - 10:55

Saskia En Michael:

Hoi Agnes,
    Leuk om zo je reis te volgen. Hele fijne vakantie!!!

• 10 Oktober 2011 - 18:12

De Lustjes:

Hoi Aggie,

Leuk eerste verslag. Het is echt leuk om zo te lezen. Hopen snel foto's te zien. Veel plezier en groetjes van ons viertjes.

• 12 Oktober 2011 - 15:22

Patrica:

Hoi Aggi
    Ik hoop dat je beter weer hebt dan hier alleen maar regen. wil je alvast een grote tas vullen met iedere dag een beetje zon,over 18 dagen heb je dan genoeg om mee te nemen.
    veel plezier groetjes Patricia