van Gili Melo naar huis - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Agnes Al - WaarBenJij.nu van Gili Melo naar huis - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Agnes Al - WaarBenJij.nu

van Gili Melo naar huis

Door: agnesal

Blijf op de hoogte en volg Agnes

30 Oktober 2011 | Nederland, Wormer

Hallo allemaal,
Hier mijn laatste verslag vanaf de bank in mijn eigen huisje.
na afgelopen woensdag heb ik nog een paar mooie dagen gehad op Gili Melo. Heerlijk op een strandbedje gelegen met uitzicht op zee. Donderdag heb ik echt alleen maar geluierd en als het te warm werd hup de zee in en visjes kijken. Boven Lombok hangen vooral tegen het eind van de middag grote zwarte wolken en je kan de bliksem zien en de donder horen. Maar bij ons blijft het droog en zonnig.
Vrijdag met vijf anderen van de groep er op uit geweest met een boot om te snorkelen rond de Gili eilanden.
Schildpadden gezien en zelfs met een grote schildpad een stukje mee gezwommen, dat was echt geweldig. Geluncht op Gili Air en na de lunch voor een half uurtje regen. maar het was nog steeds warm dus gewoon door gesnorkeld. Daarna was de regen over en kwam de zon weer tevoorschijn. De
mensen hier zijn blij met de regen want het heeft al zes maanden niet geregend.
Zaterdag nog lekker gezwommen en geluncht want we hoefden pas om half drie weg. na een half uurtje met de boot verder met de bus naar het vliegveld op Lombok. eenmaal in de bus begon het te regenen. na 2 en een half uur afscheid genomen van Arie onze reisbegeleider en op naar
Singapore en vandaar door naar Amsterdam. Vanochtend om kwart over zes geland op Schiphol, het is hier een stuk kouder maar het viel ons allemaal nog wel mee. Afscheid genomen van iedereen en met de trein naar Zaandam gegaan waar ik werd opgehaald door mijn ouders, tegen half negen was ik weer thuis.
Alles de wasmachine in en nu een beetje uitrusten en woensdag weer aan het werk.
Groetjes van uit een grijs Wormer

  • 30 Oktober 2011 - 11:43

    Patricia:

    Welkom thuis!!!!! Xxx

  • 30 Oktober 2011 - 14:03

    Romi:

    Fijn dat je weer thuis bent. Het zal best wel een overgang zijn met de temperatuur. Het was ontzettend leuk om je belevenissen te lezen.

  • 30 Oktober 2011 - 14:04

    Willemijn:

    Hoi Agnes

    Fijn dat je weer heelhuids thuis bent.
    Nog even uitrusten en dan wil iedereen natuurlijk even met je praten over hoe het geweest is, je vakantie.
    Maak dus je borst maar nat voor woensdag. :D

  • 30 Oktober 2011 - 15:53

    Cindy Jak:

    Heej Agnes, gezellig dat je weer thuis bent!! Je was dus net op tijd voor de regen vertrokken. Doe nog even heerlijk rustig aan, ik zie je woensdag weer op het werk,
    Liefs Cindy

  • 30 Oktober 2011 - 18:26

    Roely:

    He Ag,

    Fijn dat je het leuk hebt gehad en ook dat je er weer bent!

    Ik zie je woensdag weer en hoor ik al je verhalen.

    Groetjes Roely

  • 30 Oktober 2011 - 20:41

    Guda:

    Ik vond het al vreemd waarom ik kwart over 6 wakker was geworden. Maar jij landden natuurlijk! Nu al ben ik nieuwsgierig naar je foto's maar zal nog even wachten. Blij dat je goed thuis bent gekomen. Fijn dat je opgehaald bent door je ouders.
    Tot snel. Groetjes,
    Guda

  • 30 Oktober 2011 - 22:31

    Pia En Jan Mnetz:

    We hebben genoten van je verhalen en zijn benieuwd naar je foto's.
    Gr en tot ziens Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wormer

Agnes

Actief sinds 27 Sept. 2011
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 32786

Voorgaande reizen:

14 September 2019 - 05 Oktober 2019

Rondreis Peru

03 November 2018 - 28 November 2018

rondreis Suriname

04 September 2016 - 02 Oktober 2016

van Kaapstad naar de Victoria watervallen.

12 Oktober 2015 - 01 November 2015

Cuba

15 September 2014 - 10 Oktober 2014

Sumatra

17 Oktober 2013 - 14 November 2013

Rondreis Ethiopie

02 November 2012 - 27 November 2012

Myanmar/Birma

06 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

De kleine sunda eilanden, indonesie

Landen bezocht: